.

.
La educació és l'arma més poderosa que podem emprar per a canviar el món. -Nelson Mandela-

dissabte, 14 de novembre del 2015

Pitas, Pitas

Yo me llamo Carolina.
Pitas, Pitas, Pitas.
Pitas, Pitas, Pitas.
Soy una muñeca de cristal, 
¡cling!

Yo me llamo la Pepona.
Pitas, Pitas, Pitas.
Pitas, Pitas, Pitas.
Soy una muñeca de cartón,
¡hua! ¡hua!

Yo me como el té con pastas.
Pitas, Pitas,Pitas.
Pitas, Pitas,Pitas.
Soy una muñeca de cristal,
¡cling!

Yo me como el pan con chorizo.
Pitas, Pitas, Pitas.
Pitas, Pitas, Pitas.
Soy una muñeca de cartón, 
¡hua! ¡hua!

Yo me pongo las braguitas.
Pitas, Pitas, Pitas.
Pitas, Pitas, Pitas.
Soy una muñeca de cristal,
¡cling!

Yo me pongo los calzones.
Pitas, Pitas, Pitas.
Pitas, Pitas, Pitas.
Soy una muñeca de cartón, 
¡hua! ¡hua!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada